Borsa Uzmanı, Forex Uzmanı Olabilir mi?

Borsa nasıl oynanır bilen yatırımcıların Forex piyasası hakkında düştüğü ilk hata piyasaya karşı duydukları ön yargı olacaktır. Bende eski bir Borsa yatırımcısı olarak bu ön yargıya kapıldım ve uzun yıllar boyunca Borsa nasıl oynanır biliyorum özgüveni ile Forex piyasasından uzak kaldım.

Bunun nedeni Borsa’da hayalini dahi kuramayacağım kar oranlarının ve fırsatlarının bu piyasada yer alması idi. Borsa nasıl oynanır mantığını tam olarak mantığına oturtmuş bir yatırımcı ne yazık ki belirli kalıplara ve risk oranları arasında kısılıp kalmış bir zihin yapısına sahip oluyor.

Beni yıllarca Forex piyasasından uzan tutan etmen işte bu zihin yapısı idi. Sonrasında anlık bir hevesle Forex piyasasına girip anlamaya çalıştığımda ise temel mantığın daha büyük piyasa daha büyük kar oranları olduğunu anladım. Borsa mantığından uzaklaştıkça Forex piyasasında daha etkili yatırımlar gerçekleştirmeye başladım ve gerçekleştirdiğim her yatırımla tecrübe kazanarak Forex nasıl oynanır daha etkili bir şekilde öğrenmeye başladım.

Şimdi ise Borsa nasıl oynanır bilen yatırımcıların Forex piyasasına adapte olmakta çektiği güçlük, oldukça garibime gitmekte. Zamanında benimde bu zorluğu önemli ölçüde hissetmeme rağmen oluşan bu durumu anlamakta oldukça güçlük çekiyorum.

İyi bir Borsa uzmanı alacağı temel bir Forex eğitimini ekonomi bilgisi ile birleştirerek bu büyük piyasada risk kar oranlarındaki değişikliğe ve gündem takibinde oluşacak yeni kaynaklara adapte olduktan sonra, oldukça etkili yatırımlar gerçekleştirebilir.

Yatırımcıların bu öngörüye sahip olup Forex öğrenmek için harcadıkları zamanı bir kayıp olarak görmekten vazgeçmesi ve bir an önce bu çok avantajlı günümüzün ve geleceğin piyasasına giriş yaparak yatırım mantıklarını geliştirmeleri gerekmektedir. “Borsa nasıl oynanır bilmek forex piyasasında etkili midir?” Konusunu okumalısınız.

Tagged: , , ,

Leave a comment